Connect with us

Zabawa

Netflix rozpoczyna testy gier mobilnych na swojej aplikacji na Androida w Polsce

Published

on

Netflix rozpoczyna testy gier mobilnych na swojej aplikacji na Androida w Polsce

Kredyt zdjęciowy: Netflixa

Netflix dzisiaj ogłoszony Rozpocznie testowanie gier mobilnych w aplikacji na Androida dla swoich członków w Polsce. W momencie premiery płacący subskrybenci mogą wypróbować dwie gry: „Stranger Things: 1984” i „Stranger Things 3” – tytuły, które istniały poprzednio dostępna w Apple App Store, Google Play, a w przypadku nowszej wersji także na innych Platformyw tym Pulpit I Konsole. Chociaż gry są oferowane subskrybentom za pośrednictwem środkowej karty aplikacji mobilnej Netflix, użytkownicy nadal są kierowani do Sklepu Google Play, aby zainstalować grę na swoich urządzeniach.

Aby następnie zagrać, członkowie muszą potwierdzić swoje dane uwierzytelniające w serwisie Netflix.

Członkowie mogą później wrócić do gry w dowolnym momencie, klikając opcję Graj na stronie gry w aplikacji Netflix lub uruchamiając grę bezpośrednio ze swojego urządzenia mobilnego.

„To jeszcze bardzo, bardzo wcześnie i będziemy ciężko pracować, aby w nadchodzących miesiącach zapewnić jak najlepsze wrażenia dzięki naszemu podejściu do gier pozbawionym reklam i zakupów w aplikacji” – powiedział rzecznik Netflix o premierze.

Firma od lat zwiększa swoje inwestycje w gry i widzi potencjał dla szerszego uniwersum rozrywki, które podąża za najpopularniejszymi serialami. Podczas konferencji poświęconej grom E3 w 2019 r. Netflix zaprezentował szereg integracji gier na popularnych platformach, takich jak Roblox i Fortnite, a także plany wydania nowych gier Stranger Things.

W przypadku urządzeń mobilnych Netflix nawiązał współpracę ze studiem gier z siedzibą w Allen w Teksasie Bonusowe doświadczeniejego pierwsza gra dla Netflix ”Stranger Things: gra, został teraz przemianowany na Stranger Things: 1984, aby lepiej odróżnić go od innych. Chociaż akcja tej gry toczy się po sezonie 1 i przed sezonem 2, jej kolejny tytuł, Stranger Things 3, jest grywalną wersją trzeciego sezonu serialu Netflix na osi czasu Stranger Things. (Więc uważaj na spoilery!)

READ  Więzień miłości - śmierć jednego z bohaterów. Zobacz, co będzie się działo w kilku kolejnych odcinkach! [lista - 25.10.2020]

Netflix nie chciał udostępnić informacji o popularności gier pod względem liczby użytkowników lub instalacji, mimo że były one publicznie dostępne w sklepach z aplikacjami.

Netflix twierdzi, że wraz z rozpoczęciem testów w Polsce użytkownicy będą potrzebować członkostwa, aby pobierać tytuły, ponieważ są one teraz dostępne wyłącznie dla abonentów. Nie będzie to jednak miało wpływu na istniejących użytkowników, którzy w przeszłości pobrali już grę z Google Play. Mogą grać w grę jak zwykle lub nawet pobrać ją ponownie ze swojej biblioteki konta, jeśli ją wcześniej zainstalowali. Nowi gracze mogą jednak pobrać grę wyłącznie za pośrednictwem aplikacji Netflix.

Test ma na celu lepsze zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy Netflix odbierają gry mobilne i określenie, jakie dalsze ulepszenia Netflix może wymagać w zakresie ogólnej funkcjonalności – twierdzi firma. Polska została wybrana na pierwszy rynek testowy, ponieważ kraj ten ma aktywną publiczność korzystającą z gier mobilnych, co wydawało się dobrym miejscem na wstępne zebranie opinii.

Netflix nie może powiedzieć, kiedy ten test zostanie rozszerzony na inne kraje poza „nadchodzącymi miesiącami”.

W ramach zysków za drugi kwartał streamer ogłosił niedawno, że rozszerzy swoją ofertę o gry mobilne, zauważając, że postrzega gry jako „kolejną nową kategorię treści” w swojej działalności, podobnie jak „ekspansja na filmy oryginalne, animacje i telewizja bez scenariusza”. ”

Wiadomość była następstwem tego, co było gwałtowny spadek pozyskiwania nowych klientów po związanym z pandemią wzroście w streamingu. W Ameryce Północnej Netflix w drugim kwartale stracił znaczące 430 000 abonentów – trzeci kwartalny spadek w ciągu dekady. To także wydał słabsze wytyczne Na nadchodzący kwartał spółka prognozowała wzrost liczby abonentów o 3,5 mln, podczas gdy analitycy oczekiwali 5,9 mln. Jednak Netflix zbagatelizował zagrożenie związane z konkurencją ze względu na spowolnienie wzrostu, zamiast tego zrzucając winę na mniejszą gamę treści, częściowo z powodu opóźnień w produkcji związanych z Covid-19.

READ  Absolwenci WorldSkills UK wygłaszają przemówienia wspierające podczas ceremonii otwarcia

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *