Connect with us

Zabawa

NENT urzeczywistnia umowę dotyczącą treści Hayu NBCU — Wizja TBI

Published

on

Z kamerą u Kardashianów

Nordic Entertainment (NENT) Group zaoferuje swoim abonentom serię reality show po strajku wieloletnia umowa sprzedaży z NBCUniversal OTT Service Hayu.

Usługa zostanie udostępniona abonentom Viaplay w Polsce, Estonii, Łotwie i Litwie bez dodatkowych kosztów od jesieni 2021 roku i stanie się pierwszym partnerem platformy Hayu w Polsce i krajach bałtyckich.

Oferta Hayu obejmuje ponad 1000 odcinków reality show, takich jak Z kamerą u Kardashianów, Pod pokładem oraz Prawdziwe gospodynie domowe Franczyzowa. Większość nowych programów Hayu ma swoją premierę na Viaplay tego samego dnia, co ich audycja w USA.

Filippa Wallestam, dyrektor ds. treści w NENT, powiedziała, że ​​umowa odzwierciedla zdolność rzeczywistości do „dostarczania emocji, dramatów i lojalności fanów, które rywalizują z treściami w każdej kategorii”.

Hendrik McDermott, Dyrektor Zarządzający Direct-to-Consumer, Global w Hayu, dodał: „Europa pozostaje kluczowym punktem w ciągłej strategii rozwoju Hayu i w tym ekscytującym partnerstwie z Grupą NENT – naszym pierwszym partnerem platformowym w Polsce, Estonii, Łotwie i Litwie. „- sprawia, że ​​subskrybenci Viaplay mają jeszcze łatwiejszy dostęp do szerokiej gamy najlepszych treści w rzeczywistości amerykańskiej Hayu bez reklam”.

READ  „Projekt Pani”. Za nami pierwszy odcinek nowego sezonu. Rozenek wciąż w łóżku
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *