Connect with us

Zabawa

Nent celuje w 500 000 międzynarodowych okrętów podwodnych Viaplay przed zwodowaniem w Polsce

Published

on

Nent celuje w 500 000 międzynarodowych okrętów podwodnych Viaplay przed zwodowaniem w Polsce

Skandynawska firma medialna podwaja swój cel po wczesnym sukcesie w krajach bałtyckich.

Obrazy Getty

  • Polski serwis rusza na żywo w sierpniu i oferuje Bundesligę na żywo
  • Nent zamierza również dodać 400 000 nordyckich okrętów podwodnych w 2021 r

Nordic Entertainment Group (Nent) twierdzi, że do końca roku podwoiła swój cel międzynarodowych abonentów usługi przesyłania strumieniowego Viaplay do 500 000 i jest na dobrej drodze do osiągnięcia celu 400 000 płacących klientów za platformę skandynawską.

Ogłaszając swoje wyniki finansowe za drugi kwartał, Nent potwierdził, że baza płatnych abonentów Viaplay wzrosła o 21 procent rok do roku do 3,28 miliona, w porównaniu ze 140 000 w ostatnim kwartale.

Po tym, jak Viaplay zapewnił sobie prawa do transmisji na żywo do popularnej lokalnie National Hockey League (NHL), Viaplay wszedł na żywo w krajach bałtyckich w marcu i zarejestrował 27 000 nowych subskrybentów spoza Skandynawii.

Polski serwis ma ruszyć 3 sierpnia z ofertą sportową na żywo, która obejmuje niemiecką Bundesligę, a Nent podwoił swój międzynarodowy cel abonentów Viaplay.

Aby to osiągnąć, Nent zwiększył swoje inwestycje w międzynarodową ekspansję Viaplay i oczekuje teraz, że wpłynie to na jego zysk przed opodatkowaniem o 500 mln SEK (57,7 mln USD) w 2021 r. Sprzedaż netto grupy medialnej w drugim kwartale wyniosła 3,07 mln SEK (350 000 USD), co oznacza wzrost o 31,3 procent, podczas gdy całkowite zyski wzrosły o 98 procent.

W poście LinkedIn prezes i dyrektor generalny Nent Anders Jensen napisał: „Viaplay staje się silniejszy dzięki 140 000 nowych subskrybentów, co stanowi wzrost o 21 procent w porównaniu z poprzednim rokiem przy wzroście sprzedaży o 36 procent. Wspaniale jest również widzieć, jak rynki reklamowe nadal się odbudowują ze wzrostem sprzedaży o 28 procent, a nasz fantastyczny zespół zapewnia, że ​​nadal zdobywamy udział w rynku. Teraz wszystkie oczy zwrócone są na start w Polsce 3 sierpnia.”

READ  EOne, NENT podpisują kontrakt na dramat dla Slate, w tym „Into the Badlands”, „Family Law” — The Hollywood Reporter

Nent ogłosił we wrześniu, we wrześniu, podczas Capital Markets Day, że rozszerzy swój pięcioletni plan, w tym swoje oczekiwania dotyczące sześcioletniego partnerstwa transmisyjnego Premier League, które rozpocznie się w przyszłym roku.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *