Connect with us

Zabawa

Larry Tanz, szef serialu Netflix EMEA, mówi, że streamer mierzy się z początkowymi problemami subskrybentów, kontynuując zwiększanie inwestycji w regionie, przygotowując się na sześć nowych dramatów, w tym 1899.

Published

on

Larry Tanz, szef serialu Netflix EMEA, mówi, że streamer mierzy się z początkowymi problemami subskrybentów, kontynuując zwiększanie inwestycji w regionie, przygotowując się na sześć nowych dramatów, w tym 1899.

EKSKLUZYWNY: Netflix Szef telewizji EMEA Larry taniec twierdzi, że streamer stawia czoła rosnącym bólom subskrybentów, kontynuując zwiększanie inwestycji w regionie, dotrzymując zobowiązań i pomagając załogom i talentom, przygotowując się na przyjęcie mnóstwa potencjalnych hitów, w tym Ciemny Twórcy Baran bo Odar i Jantje Friese 1899.

W rozmowie z Ostatecznym terminem, gdy zbliżał się Mipcom, mieszkający w Amsterdamie Tanz, który jest wiceprezesem oryginalnych seriali dla regionu EMEA, odrzucił wszelkie poglądy, jakoby szeroko nagłośniony spadek subskrypcji Netflix na początku tego roku spowodował „zmianę kierunku” dla jego zespołu.

Więcej z Terminu

„To było dobre przypomnienie, że tylko dostarczając naszym subskrybentom najlepsze treści, możemy dalej się rozwijać” – powiedział. „Wszyscy mają do czynienia z tym wiatrem w twarz. Poszedłbym dalej i powiedziałbym, że nie tylko nie spowodowało to zmiany kierunku, ale zamiast tego nadal zwiększamy nasze inwestycje, dotrzymujemy naszych zobowiązań i pomagamy załodze i talentom w czasie kryzysu”.

Szefem Global TV Netflix był Bela Bajaria mniej bycze w czerwcu kiedy powiedziała Banff World Media Festival, że roczne wydatki Netflixa wynoszą 17 miliardów dolarów

1899 - Źródło: Netflix

1899 – Źródło: Netflix

Netflix

dramatyczny czas

Tanz rozmawiał z Deadline wraz z wiceprezes Netflix niemieckiej oryginalnej serii Katja Hofem, gdy para przygotowuje się na sześć nowych dramatów, które pojawią się na platformie, w tym duet z Niemiec: Odar i Frieses 1899 i Catherine Eyssens Cesarzowa, ta ostatnia jest dzisiaj odwołana. Zanim abonent się załamie, Netflix zobowiązał się do Podwojenie inwestycji w regionie Niemiec, Austrii i Szwajcarii do 500 mln euro (482 mln USD) w latach 2021-2023.

Inne programy, które mają zadebiutować przed końcem roku, to m.in playlista, o wczesnych latach Spotify, adaptacja Eleny Ferrante Dorosłe życie kłamstw pochodzący z Włoch i Nicolas Winding Refn Kopenhaski kowboj z Danii. Są też Polacy Powódź o prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsce po tym, jak potop milenijny nawiedził Polskę, a także część Czech i Niemiec.

READ  Polski olimpijczyk chciał dołączyć do Team USA. Sprawy stały się brzydkie.

Tanz powiedział, że tablica jest dowodem „podwojenia lokalnej autentyczności i budowania wspaniałych lokalnych gawędziarzy”.

Od czasu podjęcia tego zadania w 2019 roku powiedział, że „autentyczność i różnorodność” były kluczowymi czynnikami napędzającymi, a teraz widzimy owoce jego podejścia, dzięki którym okręty podwodne mogą oglądać.[reality format] Za gorąco, by dotknąć jednej nocy i [hit French drama] łubin Następny.”

„Kiedy rozpoczynaliśmy strategię dotyczącą treści lokalnych, tak naprawdę nie mieliśmy relacji ze społecznościami kreatywnymi” – dodał. „Nasza publiczność nie była tak duża i nie mieliśmy tego wyczucia, czego chcieli. Podejście brzmiało: „Hollywoodzkie treści przychodzi do ciebie”, ale to się zmieniło”.

Tanz dodał: „Pomogliśmy twórcom dać dostęp do świata, nie muszą jechać do LA, tutaj mogą zdać sobie sprawę z zakresu i ambicji swojej kreatywności”.

cytat z Hofem 1899 jako „doskonały przykład tego, jak umożliwiliśmy znakomitym niemieckim twórcom stworzenie najnowocześniejszego spektaklu, który nigdy wcześniej nie istniał” i pochwalił To cesarzowaoparty na życiu austriackiej cesarzowej Elżbiety Bawarskiej, za postawienie na głowie starej własności intelektualnej.

Zapowiadane jako „oszałamiająca wizualnie „Odyseja”, w której nic nie jest takie, jak się wydaje” poprzednie śledzi tajemnicze okoliczności statku imigrantów płynącego z Europy do Nowego Jorku, z pasażerami wszystkich środowisk i narodowości, zjednoczonymi nadziejami i marzeniami.

„Umożliwiamy opowiadanie autentycznych niemieckich historii” – dodała. „Na lokalnym rynku naprawdę można poznać lokalną własność intelektualną i to, na czym ludziom zależy”.

Drugi sezon Netflix Niemcy Cleo otrzymał też zielone światło, co dowodzi, że streamer jest zaangażowany w wieloletnie pokazy, jak twierdzi Hofem.

Ale ponieważ Netflix pogłębił więzi z nowymi narodami, osadzenie w lokalnych ekologiach produkcyjnych czasami okazywało się trudne, w przypadku producentów takich jak Dania oraz Izrael ostatnio protestują przeciwko serpentynom. W pierwszym przypadku lokalny związek produkcyjny rozpoczął wojnę z SVOD o płace i własność intelektualną, aw drugim producenci naciskają na większą część praw i lokalnych kwot.

READ  Gordon Haskell nie żyje, piosenkarz miał 74 lata

Tanz, który ostatnio spędził czas w Izraelu i z izraelskimi producentami w Los Angeles, powiedział, że musi „być otwarty, słuchać i uczyć się”, ale „nie ma jednego uniwersalnego podejścia”.

„Byłem w Tel Awiwie, aby spotkać się z producentami, a kiedy zapytałem ich, co jest ważne, zażartowali:„ Jeśli zapytasz dwóch z nas, otrzymasz trzy różne odpowiedzi ”- powiedział. – Myślałem, że to całkiem dobrze podsumowuje.

Poza skryptami Tanz zwrócił również uwagę na zróżnicowanie oferty Netflix EMEA w czasie, gdy streamer próbuje włamać się na nowe obszary.

Powiedział, że reality show i filmy dokumentalne są „równie ważne” jak dramaty, a Netflix jest również zainteresowany kontynuowaniem zamawiania lokalnych wersji takich Za gorąco, by dotknąć który został przerobiony w Ameryce Łacińskiej.

Hofem dodał: „Zdumiewa mnie to, że Netflix może przenieść sprawdzony gatunek na wyższy poziom”.

kryzys talentów

Europa doświadcza obecnie niedoboru talentów, a dziesiątki wysokiej klasy produkcji są obecnie kręcone w imieniu mnóstwa nowych streamerów, ale Tanz powiedział, że nie wpłynęło to na najlepszych scenarzystów, reżyserów i gwiazdy, które współpracują z jego zespołem Netflix chcieć.

„Podejście „szklana do połowy pełna” do tego wszystkiego polega na tym, że więcej graczy wnosi do branży więcej talentów” – dodał. „Wiedzą, że możemy połączyć ich z publicznością w sposób, w jaki nikt inny nie może, wypuszczając ich dzieła w 200 krajach”.

Netflix zakorzenił się również w lokalnych społecznościach dzięki programom edukacyjnym, takim jak inicjatywa Grow Creative, którą Hofem nazwał „oddawaniem rynkowi i rozwijaniem go”.

„Mamy programy dla ambitnych młodych pisarzy, którzy normalnie nie mieliby do nich dostępu i mogą dopasować ich do doświadczonych showrunnerów. To kolejne pokolenie gawędziarzy, którzy mogą rozpocząć pracę z Netflix od najmłodszych lat”.

Najlepsze z terminu

Zapisać się do Ostateczny termin biuletynu. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas Facebook, Świergotoraz Instagram.

READ  Krakowska scena muzyki tanecznej kwitnie - relacjonuje scena

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *