Connect with us

Zabawa

Grupa NENT, Formuła 1, zawiera wyłączną spółkę prawną w Polsce

Published

on

Zdjęcie: cristiano barni / Shutterstock.com

Wiodąca firma zajmująca się transmisją strumieniową w regionie skandynawskim, Nordic Entertainment Group (NENT Group) i Formuła 1, zgodziły się na pierwsze partnerstwo w zakresie praw medialnych w Polsce, wynika z raportu opublikowanego w Warsaw Business Journal.

Od 2023 r. Usługa transmisji strumieniowej Viaplay Grupy NENT stanie się ekskluzywnym polskim domem Formuły 1, oferującym kompleksowe i innowacyjne relacje z najpopularniejszych na świecie zawodów w sportach motorowych w lokalnym języku. Umowa rozszerza długoterminowe partnerstwo Grupy NENT z Formułą 1 na dziewięć rynków europejskich.

Liczba fanów Formuły 1 w Polsce ogromnie wzrosła po debiucie lokalnego bohatera Roberta Kubicy dla BMW Sauber w 2006 roku. Przed pierwszym polskim zwycięstwem w Formule 1 w Grand Prix Kanady w 2008 roku Kubica wylądował na podium na Monzy w swoim trzecim wyścigu. Po druzgocącym upadku w 2011 roku Kubica zakończył jeden z wielkich powrotów sportowych, powracając na pełnoetatową pozycję w Williamsie w sezonie 2019.

W Polsce Viaplay zapewni relacje na żywo z każdego wyścigu Formuły 1, rozgrywek kwalifikacyjnych i sesji treningowych w sezonach 2023, 2024 i 2025, w towarzystwie najwyższej klasy programów studyjnych oraz polskich komentatorów i ekspertów. W Polsce będą również dostępne bezpłatnie cztery wydarzenia na żywo w sezonie oraz pełny pakiet najważniejszych wydarzeń ze wszystkich wydarzeń.
Grupa NENT niedawno przedłużyła swoje polskie prawa do Bundesligi do 2029 roku i od jesieni będzie pokazywać Ligę Europejską UEFA i Ligę Konferencyjną UEFA. Viaplay wystartuje w Polsce w sierpniu.

„Mocny dreszczyk emocji związany z Formułą 1 będzie idealnym uzupełnieniem klubowej piłki nożnej Bundesligi i UEFA w Viaplay w Polsce, wraz z naszym wyjątkowym wyborem oryginałów, filmów i seriali Viaplay” – powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group. powiedziany.

WSPIERAJ BUDAPESZT BIZNESOWYCH DZIENNIKÓW

Produkcja dziennikarstwa godnego tej nazwy to kosztowny biznes. Od 27 lat redaktorzy, redaktorzy i reporterzy Budapest Business Journal starają się przekazywać Ci aktualne wiadomości biznesowe, informacje, którym możesz zaufać, przedstawione zgodnie z faktami, rzetelnie, bez strachu czy przychylności.

Firmy prasowe na całym świecie starają się znaleźć model biznesowy, który pozwoli im nadal dobrze działać bez uszczerbku dla ich wyników. W ostatnim czasie niektórzy eksperymentowali z pomysłem zaangażowania swoich kluczowych interesariuszy, czyli czytelników.

Chcemy dać naszym czytelnikom taką samą możliwość. Chcielibyśmy zaprosić Cię do pomocy w dostarczaniu dziennikarstwa wysokiej jakości, jakiego oczekujesz. Kliknij przycisk Support BBJ, a będziesz mógł wybrać, ile i jak często chcesz wysyłać nam swoje posty.

READ  Cannes tytuł „Nostalgia”, film Locarno „Delta” dobrze się sprzedaje

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *