Connect with us

technologia

Baldur’s Gate 3 na Xbox wreszcie otrzymało najnowsze aktualizacje, cross-save powinno już działać

Published

on

Baldur’s Gate 3 na Xbox wreszcie otrzymało najnowsze aktualizacje, cross-save powinno już działać

Twórca gry Baldur’s Gate 3, firma Larian, wydała poprawkę 22 na komputery PC, PlayStation 5, Mac, a zwłaszcza na konsolę Xbox, dzięki czemu gracze korzystający z konsoli Microsoft będą zawsze aktualni.

W rozległej grze RPG Dungeons & Dragons brakowało szeregu poprawek na Xbox Series, a także 21 z powodu błędu powodującego awarię dostępnego wyłącznie na Xbox.

Larian powiedział, że to wydanie powinno teraz rozwiązać problemy z zapisywaniem krzyżowym Xbox. „Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość podczas prac nad rozwiązaniem problemu i przepraszamy za wszelkie niedogodności” – dodał deweloper.

Tymczasem poprawka nr 22 naprawia więcej awarii i zawieszeń oraz, jak to ujął Larian, sprawia, że ​​Minthara „obiecuje swojemu małemu palcowi, że nie będzie powtarzać swoich myśli o Gale’u w Akcie III”. O co chodzi? Jak wyjaśnił Larian w Karteczki samoprzylepne: „Naprawiliśmy również problem polegający na niezamierzonym aktywowaniu tradycyjnego dialogu podczas wprowadzania poprawek dla Minthary, co oznaczało, że niektórzy gracze mogli zobaczyć dialog, w którym Minthara wydawała się kończyć relację z graczami Dark Urge. „Jeśli to zrobili, oparli się ich pragnieniu i podjąłem pewną decyzję w trzecim akcie.”

Informacje o aktualizacji Baldur’s Gate 3, poprawka 22:

AWARIE I BLOKI

  • Naprawiono awarię spowodowaną przez grę próbującą uzyskać dostęp do czasu trwania stanu postaci bez ustawionych warunków.
  • Naprawiono problemy polegające na tym, że czasami próbował uzyskać czas trwania z encji źródłowej zamiast z encji docelowej.
  • Naprawiono niektóre potencjalne wewnętrzne awarie konsoli Xbox podczas wstrzymywania gry (np. podczas wstrzymywania konsoli lub ładowania innej gry), które powodowały ponowne uruchomienie gry po powrocie do gry.

interfejs użytkownika

  • Ulepszono synchronizację i zapisywanie krzyżowe, wskazując, kiedy synchronizacja między zapisami nie powiodła się, i dodając opcję ponownej próby. Zapobiegnięto także pojawianiu się komunikatów o zapisie i przekroczeniu zasięgu u drugorzędnych graczy lokalnych.
  • Czat głosowy nie nakłada się już na minimapę na podzielonym ekranie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wyskakujące okienko „Dołącza inny gracz” nie uruchamiało się, gdy gospodarz miał otwarty panel na konsoli Xbox, co potencjalnie uniemożliwiało klientowi dołączenie.
READ  Lone Tree instaluje publiczne dzieło sztuki artystów Parson & Roth Cooper

SCENARIUSZ

  • Naprawiono błąd powodujący niezamierzoną aktywację okna dialogowego Dziedzictwo w ramach innego zestawu poprawek błędów, w wyniku którego Minthara zdawała się kończyć relację z graczami Dark Urge, którzy odrzucili Bhaala.
  • Minthara musiała obiecać w trzecim akcie, że nie będzie już więcej powtarzać swoich myśli o Gale’u.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że utknąłeś na stałe w niebezpiecznym obszarze, jeśli zainicjowałeś działania wojenne w Szmaragdowym Gaju, a następnie opuściłeś go, gdy był to jeszcze niebezpieczny obszar.
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego dialogi nagle się kończyły, gdy miałeś zamiar pocałować swojego romantycznego partnera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że utykałeś w walce z wrogami na Wieżach Księżycowego Wschodu, jeśli znalazłeś sposób na wkradanie się do kolonii Łupieżców Umysłów.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdź go na Twitterze pod adresem @wyp100. Z Wesleyem można się skontaktować pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *