Connect with us

Zabawa

Larry Tanz, szef serialu Netflix EMEA, mówi, że streamer mierzy się z początkowymi problemami subskrybentów, kontynuując zwiększanie inwestycji w regionie, przygotowując się na sześć nowych dramatów, w tym 1899.

Published

on

Larry Tanz, szef serialu Netflix EMEA, mówi, że streamer mierzy się z początkowymi problemami subskrybentów, kontynuując zwiększanie inwestycji w regionie, przygotowując się na sześć nowych dramatów, w tym 1899.

EKSKLUZYWNY: Netflix Szef telewizji EMEA Larry taniec twierdzi, że streamer stawia czoła rosnącym bólom subskrybentów, kontynuując zwiększanie inwestycji w regionie, dotrzymując zobowiązań i pomagając załogom i talentom, przygotowując się na przyjęcie mnóstwa potencjalnych hitów, w tym Ciemny Twórcy Baran bo Odar i Jantje Friese 1899.

W rozmowie z Ostatecznym terminem, gdy zbliżał się Mipcom, mieszkający w Amsterdamie Tanz, który jest wiceprezesem oryginalnych seriali dla regionu EMEA, odrzucił wszelkie poglądy, jakoby szeroko nagłośniony spadek subskrypcji Netflix na początku tego roku spowodował „zmianę kierunku” dla jego zespołu.

Więcej z Terminu

„To było dobre przypomnienie, że tylko dostarczając naszym subskrybentom najlepsze treści, możemy dalej się rozwijać” – powiedział. „Wszyscy mają do czynienia z tym wiatrem w twarz. Poszedłbym dalej i powiedziałbym, że nie tylko nie spowodowało to zmiany kierunku, ale zamiast tego nadal zwiększamy nasze inwestycje, dotrzymujemy naszych zobowiązań i pomagamy załodze i talentom w czasie kryzysu”.

Szefem Global TV Netflix był Bela Bajaria mniej bycze w czerwcu kiedy powiedziała Banff World Media Festival, że roczne wydatki Netflixa wynoszą 17 miliardów dolarów

1899 - Źródło: Netflix

1899 – Źródło: Netflix

Netflix

dramatyczny czas

Tanz rozmawiał z Deadline wraz z wiceprezes Netflix niemieckiej oryginalnej serii Katja Hofem, gdy para przygotowuje się na sześć nowych dramatów, które pojawią się na platformie, w tym duet z Niemiec: Odar i Frieses 1899 i Catherine Eyssens Cesarzowa, ta ostatnia jest dzisiaj odwołana. Zanim abonent się załamie, Netflix zobowiązał się do Podwojenie inwestycji w regionie Niemiec, Austrii i Szwajcarii do 500 mln euro (482 mln USD) w latach 2021-2023.

Inne programy, które mają zadebiutować przed końcem roku, to m.in playlista, o wczesnych latach Spotify, adaptacja Eleny Ferrante Dorosłe życie kłamstw pochodzący z Włoch i Nicolas Winding Refn Kopenhaski kowboj z Danii. Są też Polacy Powódź o prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsce po tym, jak potop milenijny nawiedził Polskę, a także część Czech i Niemiec.

READ  Drugi Herr Emhoff odwiedza Auschwitz w ramach walki z antysemityzmem

Tanz powiedział, że tablica jest dowodem „podwojenia lokalnej autentyczności i budowania wspaniałych lokalnych gawędziarzy”.

Od czasu podjęcia tego zadania w 2019 roku powiedział, że „autentyczność i różnorodność” były kluczowymi czynnikami napędzającymi, a teraz widzimy owoce jego podejścia, dzięki którym okręty podwodne mogą oglądać.[reality format] Za gorąco, by dotknąć jednej nocy i [hit French drama] łubin Następny.”

„Kiedy rozpoczynaliśmy strategię dotyczącą treści lokalnych, tak naprawdę nie mieliśmy relacji ze społecznościami kreatywnymi” – dodał. „Nasza publiczność nie była tak duża i nie mieliśmy tego wyczucia, czego chcieli. Podejście brzmiało: „Hollywoodzkie treści przychodzi do ciebie”, ale to się zmieniło”.

Tanz dodał: „Pomogliśmy twórcom dać dostęp do świata, nie muszą jechać do LA, tutaj mogą zdać sobie sprawę z zakresu i ambicji swojej kreatywności”.

cytat z Hofem 1899 jako „doskonały przykład tego, jak umożliwiliśmy znakomitym niemieckim twórcom stworzenie najnowocześniejszego spektaklu, który nigdy wcześniej nie istniał” i pochwalił To cesarzowaoparty na życiu austriackiej cesarzowej Elżbiety Bawarskiej, za postawienie na głowie starej własności intelektualnej.

Zapowiadane jako „oszałamiająca wizualnie „Odyseja”, w której nic nie jest takie, jak się wydaje” poprzednie śledzi tajemnicze okoliczności statku imigrantów płynącego z Europy do Nowego Jorku, z pasażerami wszystkich środowisk i narodowości, zjednoczonymi nadziejami i marzeniami.

„Umożliwiamy opowiadanie autentycznych niemieckich historii” – dodała. „Na lokalnym rynku naprawdę można poznać lokalną własność intelektualną i to, na czym ludziom zależy”.

Drugi sezon Netflix Niemcy Cleo otrzymał też zielone światło, co dowodzi, że streamer jest zaangażowany w wieloletnie pokazy, jak twierdzi Hofem.

Ale ponieważ Netflix pogłębił więzi z nowymi narodami, osadzenie w lokalnych ekologiach produkcyjnych czasami okazywało się trudne, w przypadku producentów takich jak Dania oraz Izrael ostatnio protestują przeciwko serpentynom. W pierwszym przypadku lokalny związek produkcyjny rozpoczął wojnę z SVOD o płace i własność intelektualną, aw drugim producenci naciskają na większą część praw i lokalnych kwot.

READ  Naomi Watts w filmie Małgorzaty Szumowskiej Infinite Storm

Tanz, który ostatnio spędził czas w Izraelu i z izraelskimi producentami w Los Angeles, powiedział, że musi „być otwarty, słuchać i uczyć się”, ale „nie ma jednego uniwersalnego podejścia”.

„Byłem w Tel Awiwie, aby spotkać się z producentami, a kiedy zapytałem ich, co jest ważne, zażartowali:„ Jeśli zapytasz dwóch z nas, otrzymasz trzy różne odpowiedzi ”- powiedział. – Myślałem, że to całkiem dobrze podsumowuje.

Poza skryptami Tanz zwrócił również uwagę na zróżnicowanie oferty Netflix EMEA w czasie, gdy streamer próbuje włamać się na nowe obszary.

Powiedział, że reality show i filmy dokumentalne są „równie ważne” jak dramaty, a Netflix jest również zainteresowany kontynuowaniem zamawiania lokalnych wersji takich Za gorąco, by dotknąć który został przerobiony w Ameryce Łacińskiej.

Hofem dodał: „Zdumiewa mnie to, że Netflix może przenieść sprawdzony gatunek na wyższy poziom”.

kryzys talentów

Europa doświadcza obecnie niedoboru talentów, a dziesiątki wysokiej klasy produkcji są obecnie kręcone w imieniu mnóstwa nowych streamerów, ale Tanz powiedział, że nie wpłynęło to na najlepszych scenarzystów, reżyserów i gwiazdy, które współpracują z jego zespołem Netflix chcieć.

„Podejście „szklana do połowy pełna” do tego wszystkiego polega na tym, że więcej graczy wnosi do branży więcej talentów” – dodał. „Wiedzą, że możemy połączyć ich z publicznością w sposób, w jaki nikt inny nie może, wypuszczając ich dzieła w 200 krajach”.

Netflix zakorzenił się również w lokalnych społecznościach dzięki programom edukacyjnym, takim jak inicjatywa Grow Creative, którą Hofem nazwał „oddawaniem rynkowi i rozwijaniem go”.

„Mamy programy dla ambitnych młodych pisarzy, którzy normalnie nie mieliby do nich dostępu i mogą dopasować ich do doświadczonych showrunnerów. To kolejne pokolenie gawędziarzy, którzy mogą rozpocząć pracę z Netflix od najmłodszych lat”.

Najlepsze z terminu

Zapisać się do Ostateczny termin biuletynu. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas Facebook, Świergotoraz Instagram.

READ  Czy film Netflix The Innocent jest oparty na prawdziwej historii?

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *