Connect with us

Zabawa

Warner Music Poland przejmuje udziały w promotorze, spółce zarządzającej Big Idea

Published

on

Warner Music Poland przejmuje udziały w promotorze, spółce zarządzającej Big Idea
(od lewej) CFO Big Idea Marek Benesz, Project Manager Krzysztof Mędrzak, Key Account Manager Monika Mędrzak, dyrektor Warner Music Poland Adrian Ciepichał, CEO Big Idea Sławomir Ostruszka, COO Big Idea Edyta Subocz-Ostruszka, CTO Big Idea Blockchain Grant Blaisdell, oraz Bartosz Szwoch, dyrektor finansowy Warner Music Poland. Zdjęcie: Warner Music Group

W obliczu ciągłego powrotu muzyki na żywo, Warner Music Group (WMG) nadal rozszerza swoją obecność hip-hopową, nabywając mniejszościowy udział w polskim promotorze Big Idea.

Warner Music dzisiaj oficjalnie zaprezentował inwestycję – ale bez ujawniania szczegółów finansowych. W ramach paktu główna wytwórnia i promotor specjalizujący się w hip-hopie są gotowi do uruchomienia „nowych festiwali” i rozszerzenia istniejących wydarzeń o wielkiej idei, takich jak Tak! festiwal oraz Warszawskie Clout Festival.

Ta ostatnia edycja 2022 ma rozpocząć się w lipcu, a przed tym powrotem oczekuje się, że WMG i 10-letnia Big Idea wzmocnią „działalność handlową i rezerwacyjną” promotora, a także jego ekosystem rozrywki na żywo oparty na NFT. Oczywiście, właściciel EMP Merchandising, Warner Music, ma do czynienia z wszelkiego rodzaju start-upami NFT, a także platformami dla „cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich” i powiązanych firm.

Adrian Ciepichał, dyrektor zarządzający Warner Music Poland, zwrócił uwagę w oświadczeniu, w jaki sposób spektakl będzie miał wpływ na polskich artystów i społeczność hip-hopową w liczącym około 38 milionów ludzi kraju.

„Zawsze staramy się robić więcej dla naszych artystów, a ta umowa nam na to pozwoli” – powiedział były prezes Tidal i Universal Music Group Ciepichał. „Będziemy współpracować z BIG Idea, aby dolać paliwa rakietowego do sukcesu poszczególnych artystów i rozwijać szerszą lokalną scenę hip-hopową. Z niecierpliwością czekam na powitanie nowych artystów na naszej lokalnej liście i pomoc w znalezieniu szerszej publiczności w Polsce i za granicą”.

Opierając się na tym, Warner Music przyznał, że związek „będzie widział około dwóch tuzinów wykonawców podpisanych bezpośrednio z Warner Music Poland lub dystrybuowanych przez Warner Music Poland”, ponieważ Big Idea działa również „rozwijająca się strona artysty i zarządzania rezerwacjami w biznesie. „Wśród klientów tego obszaru administracyjnego znajdują się Białe oknoPOŁUDNIE, Rizi Beizeti, Vki, Młody Multioraz Yung Adisz.

Jeśli chodzi o szersze wysiłki WMG mające na celu zbudowanie silniejszej obecności na wschodzących rynkach hip-hopowych, firma macierzysta HipHopDX nabyła Atlantic Records Germany (która jest „poświęcona odkryciu i rozwojowi niemieckiego hip-hopu” tylko w czwartym kwartale 2021 r.), Atlantic Records Benelux ( również zorientowany na hip-hop) i Asiatic Records („azjatycka wytwórnia poświęcona wspieraniu najlepszych hip-hopowych i rapowych talentów z całego regionu”).

READ  Anna Jadowska pokazuje duchy nawiedzające Polskę oczami dziecka w międzywojennym filmie „Ocean Tetydy”
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *